12 Kasım 2014 Çarşamba

2015 oyun havaları indir

ymen En Sevilen Oyun Havaları Top 40 full albüm indirme dinleme sitesi farkıyla..
tracklist
Alemci Murat – Rıza & Deli Olurum Ben
Ali Albay – Başkent Ankara Benim
Ankaralı Kaan & Orhan Demir – Sallanan Köprü
Ankaralı Namık & Ayse Dincer – Ozur Diliyorum Senden
Başkentli Resul – Ankara’lının Biri
Bülent Gökçe – Aşkın Bitirdi Beni
Doğukan Yıldız – Sana Göre Ne Var Kuzum
Engin Küçük – Dayı
Fatih Tosun – Vefa Nerdesin
Garaoğlan Gürkan Demirez – E30’A Biner
Gazi Duman – Ankaranın Bebeleri
Kadir Yılmaz – Al Yarim Buda Sana
Mehmet Demirtaş – Mecnun Oldum
Orhan Demir – Şizofren
Tayfun Soydemir – Has Gelin
Uğur Kırış – Evlenirsin Vıdı Vıdı
Umut Çakır – Sarıl Bana Sarılalım
Yılmaz Kılıç – Dostum
Yılmaz Yıldız – Giderim Ankara’dan
Ankaralı Hüseyin & Murat Bal – La Bize Heryer Angara
Ankaralı İbocan – Adam Gibi Yar Seven Angarada Kalmadı
Ankaralı Mahmut – Bahçem Kurudu
Başkentli Burak – Gelde Gör Beni
Emrah Çakır – Bas Git Kızım İşine
Fatih Tosun – Ayasta Kalmaz Sana
Garaoğlan Gürkan Demirez – Ben O Yari Özlüyom
Haydar Aslaner – Hakim Bey
Hüseyin Kağıt & Ankaralı Volkan – Duysun Bütün Ankara
Kamil Ertaş & Özgür Koç – Hem Ankara’ya Hem Bana Bayram
Mehmet Demirtaş – Doldur Meyhaneci
Kırıkkaleli Galip Kılıçel – Ankaranın Perisi
Murat Özbek – Doldur İçelim Ankara
Oğuzhan Saraç – Diyemedim Ya’la
Ömer Faruk Bostan & Veli Erdem Karakülah – Sevenden Adam Olmaz
Özgür Özcan – Oyna Güzelim Oyna
Sarı Murat – Falcı
Seda Kara – Ankara Güzelse Sebebi Sensin
Serkan Nişancı & Hüseyin Kağıt – Bir Sevdadır Ankara
Bülent Gökçe – Asla Unutmam
download

Hiç yorum yok:

Bu site, Google tarafından altyapısı desteklenen Blogger hizmetinden yararlanmaktadır.
© 2015 http://teledunyakanallari.blogspot.com Tüm hakları saklıdır. İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayımlanamaz.
"Taklitler Asıllarını Yaşatır"